musik i sthlm.

2010-03-05 @ 13:03:22
ja, igår var jag ju på konsert, ja det var TH. sluta hata vad fan.
det var mysigt men ändå väldigt jävla kallt. FÖR kallt, men kroppsvärme är nice.
efter lite köande kom vi in och vi fick indirekt stå längst fram. och ja, brudar, tom
är sjukt sexig. mmmm. jag hade dock ingen kamera med mig, men skall sno saras
bilder och jag har några dåliga på mobilen. de duger som bakgrundsbilder i vardera
fall. hehe. men de kommer ikväll, sen har jag en massa filmer i ipoden.

vi såg lilla kenza och hennes vänner samt idoljury andreas med son.
kort på andreas och sara blev det också.
ÅH så jävla värd dag/kväll.

Kommentarer
Postat av: sara

Så underbar dag!!!! Tack för mycket trevligt sällskap!

<3

2010-03-05 @ 16:33:18
URL: http://changes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback