idag - igår - drömmar - tuttar - dregen

2010-01-11 @ 10:24:41
idag drömde jag en helt sjukt underbar dröm, dregen var med mig var jag än gick.
jag fotade grymt vacker natur med dinosurier(stavning?) och vattendrag överallt.

efter att jag hade drömt det där så drömde jag ytterligare lite om dregen, om hur
vi rockade lös på en båt och typ lirade lite gura(jag var värsta grym) och sen åt.

jävla bra att man kan få drömma lite, ja drygt när man vet att de ALDRIG kommer
hända just mig.. MEN ändå, jag är inte bitter.. typ. dregen <3 jag = äckligt bra!



idag skall jag till linda och vi skall typ till hennes pappa för hon skall hämta en
annan bil. sen vet jag inte vad vi gör, men jag tror att vi tar en skön promenad
med wille. men innan jag cyklar till linda så tänker jag äta och duscha lite va.
man måste ju vara fräsch för sin girl.
FÖRRESTEN, bara för att jag pratar om drömmar och typ skriver "sin girl" och sånt
så kom jag på att jag drömde en sjuk sak förut. jo, att jag stod vi skolan och min
sextoy kom förbi på en mc.. men när sextoyen drog av sig hjälmen och skakade på
huvudet(som i filmer) så var det en TJEJ! haha med supertuttar och blondt hår.
jag vet inte riktigt hur jag skall tolka det här, men antagligen på samma sätt som
med dregen-drömmen "IT will never happend"..
PEÄCÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback