åh jag är dum.

2010-01-27 @ 21:05:01
nu fick jag datorn av min bror och fuck no shit. jag kom på mig själv med en sak. nasty shit. sånt som man inte kan berätta, för då åker man på storsmällen. hm. det suger.

men men, idag blev det ingen middag men däremot blit det bio på söndag. så jag får gå på tom mage idag. åt yoghurt med annanas istället. men nu när jag har sett johannas mor på tv så blir man ju lite avis. bruden kunde ju laga mat (halv åtta hos mig;lite reklam här).

men nu tänkte jag gå utt på en cigg och sen rulla i sängs och fundera på vad fan jag HAR gjort. så jävla illa.

Kommentarer
Postat av: Julie Dee

Johannas morsa är en MILF och det är din också!! I LIKE!

2010-01-27 @ 22:29:22
URL: http://juliedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback