OH HEY THERE WOULD YOU LICK?

2009-09-18 @ 21:27:02
ja hej hallå. nu har jag kommit hem från stan och allt sånt där. jag har också hunnit sett på idol, hörde att fredrik i min förra klass var med och han sög? eller.. jag får kolla senare. mamma köpte två par skor till mig(tack) och sen så följde jag med henne när hon skulle handla. så jag fick en extra cykeltur idag. ja, snart skall vi mysa till dirty dancing och imorgon skall jag vaxa benen. tjofräs som emilia brukar säga.. haha! jag har också gjort klart min bild till liviana idag. ringde henne men hon låg tydligen och sov. var väldigt sjukt, det var vad hennes mamma sade i vardera fall. ni kommer få lite bilder på skorna och bilden sen.. men denna dator är ju bara för sjukt tröööög. ås det får bli en tripp to GHOOD och där kan man få en betydligt snabbare dator. så ja. nu skall jag väl bara njuta av den nya torkmaskinen(vårat badrum har ju gått sönder som sagt) som låter SOM FAN! men snygga byggare har vi ju här var dag. nice.

Kommentarer
Postat av: emilia

haha tjofräs :D

2009-09-19 @ 14:23:36
URL: http://xfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback