ME AND YOU AND THEM OR THEME

2009-09-23 @ 22:16:45
jag är uppbokad i helgen som börjar ikväll känner jag. en dag måste jag råplugga svenska, samhällskunskap och matematik och på fredag skall jag träffa pappsen och sen liviana. imorgon skall jag iväg med amanda och på lördag firar vi liviana också! sen måste jag rita mer också. men nu har jag slängt ut en massa bilder från när jag var med amanda och när jag ritade lite. så! flickan ritade jag idag, i skolan med emilia. vi ritade två likadana bilder. skall bli kul att se hennes färdiga reslutat sen. länkar väl då också.. om hon lägger ut bilder dvs. svenska a kursen är igång för min del nu. riktigt skönt och allt verkar flyta på okej.. mensen också HAHAHAHAH.. jag är tråkig. men ja. nu tänkte jag fixa nudlar..
vänta
skall
bara
kolla
om
det
är
mina
favorit
nudlar.
hold on bitches.

.
..
...
..
.

FAN!
det
var
det
inte.


men men, mat som mat.. typ! haha. jag kanske poppar lite poppisar och slänger i soppan också. TJINGELING OCH SEN SADE DET PLING. (flummmm)

Kommentarer
Postat av: emilia

NU NU NU har jag lagt upp bilder sluttttttttt!

2009-09-24 @ 11:17:29
URL: http://xfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback