I ALMOST TOLD YOU THAT I LOVE YOU

2009-09-01 @ 07:48:03
change or die.
the devil's inside.

jaops. idag börjar dagen med svenska och sen klf. man går på lunch för att senare sitta på en tretimmars lektion. till råga på allt så har jag inga cigg. panik! och till sist så har jag samhällskunskap! skolan har gått bra den här veckan(okej det är tisdag idag men ändå..)

igår ringde jag till morfar och berättade om allt med norrköping och de. han utbrast: HUR ÄR DET ATT LEVA I GOTTSUNDA? och jag garvade på mig.
men som sagt, han betalar allt och jag måste hälsa på. det var vad han sade to moi. gullegull. men jag skall be mamma lyfta luren åt mig sen är det jag som ringer nt!
snart skall jag ta le buss men första lite yoghurt och pappas nyplockade blåbär. yumi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback