orken att leva gör gott.

2009-10-20 @ 10:55:06
det är inte bara lite dimma ute. imorse så såg man knappt 30 meter framåt. okej. på fredag åker jag till söderköping för att bo hos linneas faster(moster!). jag kommer få spendera några timmar där ensam för linnea kommer senare. men så mycket kläder kommer jag inte ha med mig så jag orkar nog gå runt och fota lite granna. söderköping är en mycket vacker liten stad. efter några dagar med linnea så åker jag och bor hos morfar men under tiden som jag bor där så åker jag nog in till norrköping med honom och linnea. myspysvecka? ohja. 


stranden vid morfar. undrar om man vågar bada såhär års? hm..

Kommentarer
Postat av: Vea

:D ja lääängtar!

OCH nej, vi ska inte bada!:D

2009-10-20 @ 16:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback