måste börja plugga.

2009-10-13 @ 16:01:30
och ja, nu till de fantastiska. jag bestämde mig för att åka till norrköping hela vecka 44. vilket är om två veckor. och då kommer jag möjligen ha sällskap av linnea. fy satan så gött.

det här borde ha varit gjort i skolan:
-inlämningsuppgift i matte b.
-prov i matte b.
-inlämningsuppgift i samhällskunskap a.
-läsa ut min bok i svenska a.
-arbetet i svenska b.

och såhär ligger jag till:
-har inte börjat på inlämningsuppgiften i matte b.
-har inte börjar plugga till matte b provet.
-har inte börjar på inlämningsuppgiften i samhällskunskap a.
-har inte börjar läsa boken tillhörande svenska a.
-har gjort tre uppgiften utav (10?) i svenska b.

Kommentarer
Postat av: mandisch

ajaj,,,, inte bra du.......... :@ ska ja komma o hjälpa till?? (:

2009-10-13 @ 20:55:56
URL: http://saaaem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vi borde göra inlämningsuppgiften i matten tillsammans. Jag är helt dum i huvudet och behöver dig!

2009-10-13 @ 23:40:41
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback