SAMTALET MED PANIK!

2009-11-09 @ 18:49:53
jag har panik. snälla kan du vara mitt moraliska stöd angelica?
ring ring....
ring ring....

ja men hej. nej hon är inte här. ja du kan återkomma.

jag har panik. snälla kan du vara mitt moraliska stöd angelica?
ring ring....
ring ring....

ja men hej. nej hon sitter i ett samtal. ja du kan ringa upp om fem minuter.

jag har panik. snälla kan du vara mitt moraliska stöd angelica?
ring ring....
ring ring....

nej. hon sitter FORTFARANDE i ett samtal.

jag har panik. snälla kan du vara mitt moraliska stöd nella?
ring ring....
ring ring....

ja, det är jag de. hm. kom till oss på onsdag. ge mig mail&mobil. ses!

Marianne som hon hette ville höra med VD:n först, om han ville vara med på mötet, innan vi valde dag. men vi ses troligen på onsdag. vad är det här för seriöst möte, vd och ad och allt med mig? lilla jag? jag kommer ju dö lite. och sen hade jag ett utv. sam. idag! de gick ju sisådär. IGvarning i idrott, för vadå liksom? men men. och johan. din tröja är i min väska. dum polle. alltså jag älskar punkter. fy satan. tjenixen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback