ROBLA POMBLA SHIT

2009-05-26 @ 14:41:16
okej, nu har jag pratat i telefon med rektorn, sen satt jag i kö hos skolverket. men orkade inte vänta mer än i 9minuter så jag lade på. men till rektorn sade jag att jag var trött på allt det här, nu  får han sköta sig och jag vill läsa sv a i tvåan. bäst att han gör som jag säger annars kommer mamma hugga av hans huvud, hoppsan. men han sade: ja, men staf-FAN skall ju ha ett möte med dig på torsdag? då blev jag så förbannan. men vad fan, det där jävla mötet borde han ju ha haft med oss för mer än ett halvår sedan. NÄR FAN SKALL JAG HINNA RÄTTA TILL ALLT SOM ÄR FEL DÅ? jävla, ursäkta ordvalet, fittgubbe. jag tror inte det finns någon jag hatar så mycket som honom och nu börjar jag hysa agg mot rektorn. nej nu måste jag gå och köpa choklad fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback