AND NOW LET GO OF MY HAND

2009-05-21 @ 11:00:41
pappa är och handlar, kommer snart hem med en massa glass som jag egentligen inte får äta. men vad fan..och igår när jag kom hem till mamma en stund så sade hon: men gud, du måste ha gått ner. typ ett halvt kilo. då började jag asgarva, för vem fan ser ett halvt kilo? men ja, det är ju posetivt att denna kost åtminstonde får kroppen att må bra. MEN jag funderar på att äta glassen, jag vill ju inte bli lesliebesatt igen. vågar inte bara köra på nyttigheter all over the place. annars då, nu är det långhelg och jag är medbjuden på någon hundpromenad. får se om jag orkar, för jag är så trött. helt absurt. en puss på teddy som är så söt.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback