manshora

2009-03-14 @ 16:47:36

åh om en man bara kunde förstå vad jag ville ha. inte vill jag ha en man som springer ärenden åt mig och tvättar mina kläder. inte heller en man som köpter en miljon rosor och choklad på alla hjärtans dag, bara för att han råkar tror att det är just vad alla kvinnor vill ha. jag vill inte heller vakna av ett sms mitt i natten där det står att du saknar mig. för allt sånt här får mig att tröttna.
åh om en man bara kunde förstå vad jag ville ha. visst vill jag ha en sån där man som sätter på backyard babies på högsta volym och drar ut mig på en dans i vardagsrummet. en sån där man som åker ut med sina polare till öland utan att han får dåligt samvete. en sån där underbar man som kommer hem och frågar om jag kan handla en dosa snus åt honom. åh snälla. en sån där man som är helt odräglig. årets must have.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback