åh suck. pengarna

2009-03-31 @ 16:12:39

http://kandeedrawings.blogg.se/ ifrån henne vill jag ju köpa linnen i massor. eftersom att jag älskar feminina tryck fast på lite mer stora linnen och stuff, ni vet hur jag vill ha det. men mina pengar är liksom bortlovade till min kusin(lätt värt...såklart!!). jag tycker ni skall kika in hennes blogg och köpa en massor. för hon är dukrig på att rita och mitt ritintresse börjar komma fram igen. men har ingen ork. jättesynd.




idag så såg jag en massa snyggingar på stan mmm. annars har jag väl inte gjort mycket, haft yoga, haft lite ångest för morgondagens matteprov... ikväll blir det bilåkning med cesse. hon skall till halkbanan i morgon.



(jag och nella är bäst..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback