SO WHY WOULD I LIE?

2009-06-14 @ 18:05:56
varför är jag fortfarande kär i dig?

ja, jag är på humör för funderingar. jaha ja, sådana dagar brukar resultera i en cykeltur med godis och kameran. så jag antar att det är vad som händer idag plus lite forest gump, eftersom att jag inte såg klart den igår. justja, jag måste köpa hundmat till cesse också. haha jag har knappt råd med mat så jag lever på kokkorv, yoghurt och knäckebröd. men jag lever inte i misär. ANGELICA???? fyfan, huktsfred. det skall bli kul och peace and love. fortfarande fuck you :(

men ja, nu skall jag nog klä på mig. jag har ju knappt vaknat och klockan är ju sex. hehehe. just ja, igår försökte vi ladda upp alla gotlandsbilder på facebook. när den var klar, vilket var typ en timme senare så säger den: det funkade inte. NO SHIT? haha döda. men jag försöker nu igen. pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback