MY PLAYLIST FOR HULTSFRED

2009-06-24 @ 11:19:42
dessa band är de band jag kan tänka mig att se.
de kursiva är de band jag faktiskt skulle vilja se.
de rosa är de band jag bara måste se.

adept
an horse
baddies
the berndt
dan black
the boxer rebellion
cilihili
cult of luna
dead by april
den stora sömnen
the doras teins
dropkick murphys
adiam dymott
dyno
erik hassle
hello saferide
maia hirasawa
ismen&gorillala
john ME
kid cudi
killerchaps
the killers
kings of leon

klaxons
markus krunegård
lenka
lillasyster
lorentz & M.sakarias
ludacris
madcon
mando diao
melody club
monde yeux
nashville pussy
simon norrsveden
karin park
pilgrime
promoe
the sacred sailors
sahara hotnights
shotguns crackers
slagsmålsklubben
sonic syndicate
the sounds
takida
anna ternheim
timbuktu
totalt jävla mörken(måste ses dem, de spelar mitt i natten..)
thåström
the virgins
white lies



Kommentarer
Postat av: josefin

ofta shotguns crackers spelar :O dom är ju härifrån :P jag brukade festa med dom förut :P

2009-06-24 @ 19:18:56
URL: http://josefaaan.blogg.se/
Postat av: josefin

yes seriöst :P

haha jag visste inte att dom blivit så kända, det var lite roligt :P

2009-06-25 @ 00:01:36
URL: http://josefaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback