MOVE ME LIKE YOU MOVE HER

2009-06-12 @ 13:44:35
nu sitter jag och lyssnar på the used, suktar lite gör jag med. men efter vad vet inte du. inte jag heller. min bränna bränner lite nu! vet ni vad jag skall göra? tvinga min mamma att gå med på en nosring. mohhehhahahhaa. det vill jag ha och det skall jag ha innan hultsfred allra helst. angelica skall nu också till peace and love. den skithögen. HA SEX MED DREGEN FÖR MIN SKULL! (cesse säger att jag kan träffa dregen i sommar, på ön) så skönt ju!

move me like you move her.
feel me like you feel her
speak to me like you speak to her


Kommentarer
Postat av: johanna

Baneman, det är bra med mig. Fint faktiskt! Haha vadå inte lyssnar, jag lyssnar men jag orkar inte alltid snappa upp alla ord som finns här i världen! Någon måtta får det väl ändå lov att vara. Jag saknar faktiskt digis..

2009-06-12 @ 14:24:43
URL: http://kaisater.blogg.se/
Postat av: Kaisäter

haha du är och förblir lika skön som du alltid är unga dam. Vi får höras i sommar, när du är hemma osv osv. Jag ska ju börja jobba på stan ;-) puss

2009-06-12 @ 22:43:49
URL: http://kaisater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback