MIGHT BE SO WRONG BUT YET SO RIGHT

2009-06-24 @ 17:03:10
nu blir det en pissrunda och efter att jag läckt lite så skall jag nog dra mig in mot världen. eller nu skall här inte överdrivas, jag skall ju bara ta cykeln och röra mig 6 km hemifrån och komma hem. esch, det är svårt att förklara mina konstiga begrepp. men det ända jag egentligen menar är att det är ett mysterie, även för mig som har två hem om inte fler... hur hemma kan ligga vid havet och hemma kan ligga i stan. hur kan man ha hemma på ett ställe om man känner sig hemma på ett annat? efter att jag har rört ner lite mat i magen så skall jag rusa till min mor för uppfräsching, eller rättare sagt. packa upp min väska med gamla kläder och ta de jag skulle behöva under några dagar. jag är så snuskig.
esch, nu blir det lingonpasta och nog med konstigheter. för jag, skall träffa på min vän under högtidliga max. ex högtidliga om jag får säga så.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar: Okej. Ska läsa igenom dom när jag har tid senare :D Jag har inte ens hunnit kolla vilka som kommer...

2009-06-24 @ 18:37:25
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback