BLOW ME AWAY BITCH

2009-06-27 @ 11:55:07
imorse steg jag upp tidigt, det var för att arpine skulle komma. och kameran, ja den tog hon med. men hon hade inga batterier. och inte jag heller för den delen, så inga bilder. ikväll skall vi kanske på fest men annars så blir det stadsparken. jag skall ha klänning och visa tuttarna, skoj ju. haha, caroline och anna(+någon mer i guess) kommer hit ikväll för att fixa sig och sånt.

arpine och jag har testat kläder och nu gick hon precis hem för att hämta lite linnen, nagellack och en väska till mig. så jag lånar hennes sjukt snygga gladiatorskor och en väska, om det passar till. snart kommer hon och då blir det partaj, ciggen är slut. synd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback