OH MY FREAKIN MOTHER, YOU LOOK GOOD.

2009-07-22 @ 13:21:12
godermorgon fint folk. idag har jag fått sova ut på riktigt. nu har jag grymt tråkigt och tänkte att jag skulle se om jag kunde hitta något skoj att göra. förutom att röka ihjäl sig på balkongen. ehhehh. pigg på mat är jag också, jag har ju faktikst mat här hemma. så jag kanske skall tillaga något smaskigt? några bilder från arpines kamera blir det inte nu utan de blir senare för hon skall till sin pojkvän. men ja, jag har MUSIK nu.


haha så nu blir det ett töntinlägg..

FRÅGOR
Ditt fullständiga namn:
matilda eléonor sandell.
Hemlighet du nu tänker berätta: jag är fuckad.
Någonting du vill att alla ska veta: jag är väldigt speciell och jag förväntar mig inte att du skall förstå det. 
En vän du älskar: mig själv <3
Någonting du vill ändra i världen: jo en massor. men vi kan börja med att döda alla dumma.
En dag du alltid kommer minnas: när jag blev jagad av ett vildsvin.
Någonting du ser fram emot: resten av sommaren och skolan?
En vän som vet mer om dig, än någon annan: kanske cecilia..
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: nej tror inte det.


ÄRLIGHET
Har du sagt hora till nån lärare?
 jag vet inte vad jag säger när jag är arg. så kanske..
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: nope.
Tar du droger: nej, inte direkt.
Har du svikit någon: haha ja. faktiskt. men ännu fler i tankarna.
Har du tänkt tanken att mörda någon: ja men gud ja.



FRAMTID
Vill du ha barn:
ja det tror jag säkert att jag vill.
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: jag går redan på gymnasiet så ja.
Vill du gifta dig, och med vem:
nej det vill jag nog inte..
Finns det någonting du vill göra innan döden: ja, något läskigt.. men det kan jag inte säga.
Är det någonting du absolut vill undvika: det som händer, det händer. MEN JAG VILL INTE BLI VÅLDTAGEN. 



KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar:
jag vet faktikst inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, men det kan ju vara början till något.
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: alltså jag gillar inte kärlek just nu så jag säger nej.
Är du singel:
totally.
Vill du vara tillsammans med någon: alltså jag vet faktikst inte.



RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt ibland:
skojar du eller?
Har du känt att någon förföljer dig: ja typ alltid. paranojan.
Har du blivit överfallen någongång: yes det har jag.
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: har sådana perioder ibland, ja.
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: men driv.
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: haha nej jag är GANSKA van med det.


LYCKA
En enda fråga, ett enda svar, Ja eller nej..
Är du lycklig:
haha jodå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback