SLEPP TIGHT MY FRIEND

2009-07-05 @ 01:01:47
nej nu måste jag skriva lite också.
imorgon(idag) åker jag hem till mamma med min packning. sen så blir det väl tvmys med ma'msen. i guess? men vem vet. och på måndag kommer angelica, jag antar att vi handlar lite saker då. sen blir det middag och så måste vi försöka sätta upp tältet(för att se så att inget fattas och sen ja.. det är ju alltid bra att kunna sätta upp tältet). snacka om att jag kommer fota då. haha. jag kommer också skicka iväg mamma för att handla lite sprit. tjoho. sen blir det till att sova..sen rullar timmarna in på tisdag!!!! you know the date for hultsfred(festivalbussen). det skall bli så himla kul det här.  jag är glad att jag åker med just angelica FAKTISKT! hoppas att du fick se lite dregen och du har väl inte drunknat va? nej nu skall jag sova. god natt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag fick se bussen, men ingen dregen. och jag lever, faktiskt.



VI SKA HA SÅ JÄVLA ROLIGT!!! och en sak till, jag är sämst på att sätta upp tält...

2009-07-05 @ 03:03:55
URL: http://adilen.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej. Tänkte lämna ett litet avtryck när jag ändå var in på din blogg en sväng :)

2009-07-05 @ 10:11:27
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback