SLAP ME AND PULL MY HAIR

2009-08-14 @ 12:57:02
okej, varför jag skriver så lite är för att jag har förflyttat mig norr upp(tror jag). och där, bor min bror och har datorn hela dygnet. men nu skall jag se till att få min tid där framför skärmen. de senaste dagarn ahar jag och robert stuckit ut och joggat! riktigt skönt, fast man har rejäl träningsvärk. plus att jag nu har en fet blåsa på lilltån. då kan man väl inte jogga? det gör ju så ont. men jag tog mig en promenad till gottsunda från kåbo i vardera fall. så nu sitter jag här efter en natt i biraths hus. och ja, vad tror ni att jag gör. äter/kollar hundar? SÅ SANT!

(ursäkta mig, jag råkade förstöra fokusen lite bara..mmm, skärpan)




det här är mina hundar(fast chow chowen är till linnea..)

Kommentarer
Postat av: kusin

Åhh min chowchow! ge mej nu:D

2009-08-14 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback