MY SUNSHINE WILL NOT TURN BACK

2009-08-09 @ 20:45:16
hejsan. igår så skulle jag ju iväg med johäna men så blev inte fallet. utan istället så åkte jag ut med anna och caroline till harbo. på bussen till harbo träffade vi två trevliga pojkar som visste vem "flygarn" var.. så de följde med oss när vi steg av bussen. då kom en röd bil och hämtade upp oss. ja, resten av kvällen var hur trevlig som helst. förutom att "min" rockerboy försvann innan jag hann hälsa. bu. sen skulle vi hem och då kostade bussen tydligen 100 kronor. vilket jag inte hade, så då stod vi där på bussen men till sist löste det sig. och några fler problem under resan hade vi ju inte.. eller? joho då. för busschauffören körde på en räv så då var vi tvungna att stanna bussen och anna skrek på chauffören. men ja, sen var allt bra. för utom catfighten. men men, här kommer en massa bilder som jag snodde från caroline. förresten så vill jag ha flygarns bilder. mmmmums.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback