TIME WILL SHOW

2009-04-26 @ 18:15:32
okej. nu till gårdagen som skulle ha blivit en mysdag med grill och sånt.. fast det blev ju en tråkig kväll i stadsparken, tacka david för allt trevligt sällskap i varedra fall! sen så ville jag verkligen pissa, men kunde inte göra det ute i buskarna..vet inte varför. så jag tvingade på mig hem till simpap och så fick jag äntligen gå på toa..mmmmm. efter en stunds mys hos simpap så drog vi och än en gång tacka david för följet. han följde mig hem och sen kom cesse med hennes bror och co.

mycket godis, god mat och film gjorde min kväll. tacka alla goda människor. men du, simpap, du är ond du.

Kommentarer
Postat av: Cissi

och cesse är GOOOOOOOD

2009-04-26 @ 18:36:48
URL: http://tokisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback