STUPID SHIT MAKES ME WEARD

2009-04-24 @ 22:02:44

var nyss ute på en promenad med lexie, fred, ted, tassa och cesse. jag har fan problem och nu blev jag så trött. så står och velar om jag skall till norby(eller var fan de är) eller om jag skall stanna hemma och typ sova. men kan ju alltid vara kul att komma ut lite i guess.
skickade ett sms nyss där det stod: Mening att jag kommer? haha förlåt att jag tjatar MEN.
fick ett svar nu där det stod: Rätt sent så egentligen inte:) men vi ses i morgon:)
hmm..haha..trevlig kille det där. men då slipper jag cykla då.

Kommentarer
Postat av: Cissi

gud vilken vacker hund. shit. me want one!

2009-04-24 @ 23:23:13
URL: http://tokisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback