MAYBE I WILL KILL YOU?

2009-04-20 @ 20:48:36
jag tror att jag blir hemma imorgon också, mår ju sisådär. faktikst lite synd att jag missade svenskaprovet. för staf-FAN hatar mig ju redan och sånt...det blir nog bara värre nu.



kanske skall man pierca sig såhär? kanske fult, men lite annorlunda ju?

åhhhhhhhhhhhhhh vad jag vill ha hultsfred och nämnde jag att jag träffade en sheltievalp på sheltieträffen? jag tror att jag dog lite där. för den var jädrans söt. ja, ni vet ju..valpar. haha man blir ju så sjukt valpsugen. men man måste tänka på hundens bästa, så om några år kan jag införskaffa mig en familjemedlem. ne men nu skall jag sova tror jag, klockan är inte mycket men mitt huvud bultar. och sho len till johanna.


Kommentarer
Postat av: vea

JA PIERCA DEJ SÅ, fettsnyggt :D

2009-04-20 @ 20:59:01
Postat av: vea

piercapiercapieraca:D

2009-04-20 @ 20:59:51
Postat av: amanda

bra bra bra bra bra bra bra bra!!!!!

2009-04-21 @ 13:02:43
URL: http://saaaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback