I'M NOT A SUPERMODEL

2009-04-22 @ 16:32:39
okej, jag tycker att denna dag har varit skön och seg. inte rökt en enda cigarett idag och igår blev det ju bara en. mycket bra och så skall det fortsätta. men jag vill kirra ett paket idag mjao.
och vet ni vad? jag saknar en viss pojke. men sånt skall man ju inte prata om, inte med någon. men visst kan jag ha känslor. även fast folk inte tror det, kan jag vara mer än arg och irriterad. O F T A S T är jag ju glad. 
idag kom jag på mig själv tänkandes på hjärtan(så fjäänt)..tur att de skapade ett fake-hjärta. låt mig demonstrera.



bilden ovanför den längst ner höhö, är ju lätt coolast. men på alla hjärtans dag liksom..då känns det inte så passande, det hör mer till emoteckningar typ. åhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback