BUT THAT'S JUST ME

2009-04-22 @ 13:30:26
hola allt snyggt folk. jag kom hem för en timme sedan och kom på mig själv med att inte ha ätit mer än lite sallad och två tuggor av en pannkaka. så jag får väl tillaga lite good stuff pretty soon i guess(coolt med engelska sådär). jag fick panik idag på gkn, för jag kom inte på vad ett typsnitt hette. haha, vilket faktikst är viktigt när man går gk. så jag ringde cesse, men hörde inte henne och ringde pappa, men hörde inte honom. de hör mig men jag hör inte dem, plus att det inte går några signaler så jag vet aldrig när de hör mig. så bli inte irriterade om ni inte når mig, smsa istället då bara. jag hatar min rosa mobil. men jag hittade typsnittet till sist tack vare pappa som ringde upp(då funkade min mobil). vilket resulterade i en bild till ett block på gkn(skall upp senare) och en bild här hemma.. typsnittet heter impact label.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback