gottland.

2010-02-27 @ 13:23:12
och jo, jag vet att det inte stavas gottland. men det är en ö men mycket gott. inte bara i matväg.
jag vet även att jag inte har bloggat något, men vi har haft full rulle. promenader, skotta taket och
småvägar på tomten. ett litet besök på biblan också.

idag blir det en trip till fårö och i morgon är det hemgång.
jag antar att det blir en film ikväll också, som vanligt.

yes sir, ted ligger här och sover till hög musik.
väldigt moget mr ted!!
ja, men ja. bilder kommer upp när jag kommer hem.
fast, jag har inte fotat så himla mycket alls.

men vi har haft sol och plusgrader och igår
såg vi lite gräs, happy happy. hur har NI det?

ja, men nu skall jag rulla vidare, bilder kommer som sagt! senare.

typ.
enjoi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback