tomatofaceo.

2010-04-12 @ 08:58:45

PINSAM BRUD
_hej, har ni en dator jag kan låna, måste ladda min ipod.
_självklart, men du måste boka om du skall ha den en längra stund.
_det går bra. jag skall bara ladda den, så någon annan kan ju använda datorn under tiden.
_okej.
_ja, var är datorerna då?
_bakom dig...
_jaha, okej.

EN STUND SENARE
_ursäkta, var är USB-uttaget... eller vänta, jag hittade det.
_schh, det är ett bibliotek.

YTTLIGARE EN STUND SENARE
(fan, musen har låst sig, testar ctrl alt del)
(fan, nu kom den upp. men kan ju inte röra musen)
(FAAAAAAAAAAAN)
(vad skall jag göra, jo. jag stänger av datorn)
(men)
(men tänk om alla datorer stängs av då?)
(fan)
_ursäkta, har du förstört datorn? eller har du problem.
_öööööööööh. nej då, jag bah latchar lite kvinna, chilla.
_ok.
(hehe jag drar ut musen)
(hehe nu funkar det)


öh okej, ja, jag kanske har tråkigt. men det var pinsamt ändå.


Kommentarer
Postat av: cess

;D:D tard

2010-04-12 @ 10:04:06
Postat av: kusin

haha söt du är:) Och har haft en underbar vecka med dej:) <3

2010-04-12 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback