a.k.a tom kaulitz.

2009-10-21 @ 14:07:04
ja, ännu en töntdag och jag tackar linda för ciggen. mums. idag var jag i vardera fall med nella på stan efter skolan och vi hittade en massa saker, ett par sjukt snygga skor, en kavaj och ett par leggings. mmm, nyårsoutfit.
det ända problemet är att de kostar. plus att liviana ringde och sade att tokio hotel konserten kommer bli av. så jag måsta hosta upp fyrahundra kronor till.  jag antar att hon, liviana, är GLAD!! jag med, men mer för grejen. så kul med konserter och allt innan/efter. men sara och liviana lär ju smälla av. de är ju lite små sexiga. men men jag har ju en morfar. jag hoppas att han kan donera lite.

och mitt matteprov får jag göra efter lovet. de måste bli ett 100% felfritt prov. för fan vad skönt de skulle kännas. grr på matte och ekvationer. men nu skall jag glo på tv och sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback