en puss ifrån mig.

2009-11-20 @ 10:07:43

Såhär långt har jag kommit på min lilla företagspresentation. Det är dock bara en dummy (läs skiss). Det har varit så mycket på G nu att jag missat att blogga helt. tjohue.



När jag kom till Zellout så möttes jag av kramar och leende människor. Jag behövde inte känna mig obekväm eller ovälkommen, folk sjöng och dansade. Vad är det här för freakshow undrade jag, men de har bara kul.

Zellout, som är en reklambyrå, så sitter folk mest vid sina datorer. Då tänker jag att det är lätt hänt att man blir lite asocial och ”egen”. Men de pratar på och hjälper varandra med allt som de håller på med.

 

Zellout säljer indirekt inte en vara utan mer en tjänst, de gör pr för olika företag. Har du till exempel sett Fyris Senap? Den snygga svarta flaskan och den fantastiska hemsidan? Det är ett exempel på saker som Zellout har skapat och säljt.

 

Kunderna, eller de som vill köpa Zellouts tjänster, är allt från privatpersoner till stora företag. De hör av sig när de kanske vill ha en ny logga eller kanske när ett företag vill göra pr för en ny produkt. Då skapar Zellout de som passar kunden och kundens kunder bäst. Det kan vara en radiokampanj, en videofilm, en affisch eller kanske en folder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback