SO LONG TO YOU

2009-08-18 @ 13:26:13
jag cyklade som sagt till stadsbiblioteket och där virrade jag runt som en kåt kanin. jag ställde mig i kö(för jag hittar inte där) och så blev dte min tur. trodde jag. men det är int ekösystem längre, utan man skall ta en kölapp. KÖLAPP på ett bibliotek. okej okej. det var trettiofem nummer före mig så jag sket väl i det och letade runt även fats jag inte hittar. men till slut så fann jag mina böcker. qdfjk? där någonstans fans det. nice. och nu har jag varit hemma en sväng, jag testar kläder och dansar till hög musik. men jag skall snart ner på stan med mama. och ja, klippa håret. naj naj naj.

Kommentarer
Postat av: Amie

svar: Kan jag tänka mig :)

2009-08-18 @ 20:34:14
URL: http://amieamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback