SOME SAY HAVE A NICE DAY.. AND I DO TO

2009-07-24 @ 12:32:51
Be all that you can be.
Be all that i'm not bby.

saknaden kom snabbt må jag säga. anna lockade fram allt det fina inom mig igår genom hennes inte allt så fina historia. jag tackar för det. igår fyllde johanna år, så jag åkte till henne en sväng och där var det mysigt. det var ju bara ett förhinder där, slyna. vi kom på ett namn, miss handikapp slynfnask. good enough for you? men men. efter en stund så drog jag vidare till mary och mamma petra(nu skojar jag HA-HA.. kul). vi satt och luffade med lite öl och musik. vi ringde också simon som tokar. men hans mobil var ju knappast på? hm, slyna. efter en stund började det spöregna. och jag var ju tvungen att cykla hem sen.. heheh. jag har nog aldrig varit så blöt. tack för den simon. no more sunshine? sen fick jag också ett tragiskt sms av caroline imorse. hehe, det var nog det sämsta jag hört. var är alla pojkar på väg egentligen? när jag kom hem fick jag ett sms av simon. "skulle inte du komma..?"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback