I'M NOT THE KIND OF GIRL YOU TAKE HOME

2009-04-17 @ 17:05:24


men hej hallå. lite dålig uppdatering, fast det är inte så konstigt. har ju en bror som sitter vid datorn hela dagarna. ingen tjej som vill ha honom? så jag slipper honom här hemma. jag langar upp en bild på honom lite senare. förresten så finns det X antal människor i denna värld som faktiskt borde gräva ner sig själv under jorden. ärligt talat, får jag inte vara ateist? ja, jag tycker att kristendomen står för mycket ont. jag tror att kristendomen har orsakat mycket, mest dåligt, men säkert några bra saker också. det är vad jag tror. men inte kollar jag ner på kristna människor för det? åh. nej jag blir så sur på min lärare. förresten så är jag afrikan enligt honom.

åh okej förlåt. jag är JÄTTESUGEN på hultsfred.

Kommentarer
Postat av: Cissi

skicka hit honom då!

2009-04-17 @ 17:56:18
URL: http://tokisar.se
Postat av: Anonym

All religion suger , hälsa det! BTW, längtar ja till festivalsommaren:D

2009-04-19 @ 18:40:55
Postat av: vea

/vea

2009-04-19 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback