random shit.

2010-03-01 @ 21:12:51
okej, jag måste få konstatera att uppsala suger?
jag åkte alltså från frihet och sol till vadå?
urk.

idag var jag på stan en sväng med johanna, vi (läs hon) köpte en massa hundsaker
till akela. åh, jag blir så hundsugen. synd att man aldrig kan bestämma sig då?
tok-tilda. yes, that' smy nickname. nej, men du blir det tven en stund.

men men, nu har jag bestämt mig för att bli tandläkare också.

(jag kommer förresten kanske inte blogga på ett tag, iaf inte med bilder.
men sen så.. skall bli "hundägare" på deltid nu.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes! Told you so, du har ett rum här, bara att komma tillbaka ;)

vi får ta den där msndejten och snacka hund sen, ska kolla över dina raser och välja vilka jag tycker lite mer seriöst.



tandläkare? hahaaa whyyyy? vilken hund är den lycklige?

2010-03-02 @ 00:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback