FLUMGUMMAN PÅ G!

2010-01-09 @ 22:05:23

idag råkade jag komma underfund med en sak. ja ni vet när man får en rysande känsla, lik "aha-upplevelserna".. ja, åter till saken... jag använder inte stora bokstäver när jag skriver i min blogg.. och om det är stora bokstäver så är det på fel ställen. varför? i donno.
sen är det en till sak, jo jag har lust att kasta en apelsin på alla folk här i sverige. SO fucking sorry, men det är så jävla sant. blev du snopen? ja, för jag skojar ju bara. jag är bara knasig och skall nog ut på en promenad.

fan jag är verkligen konstig, det har jag nu konstaterat. så ni behöver ju aldrig mer säga det. okej?

"väg 55. En trafikolycka inträffade vid halv tiotiden på fredagskvällen på väg 55 i höjd med Ica Maxi i Uppsala. En bil körde då av vägen och in i en belysningstolpe intill vägen. Stolpen föll och träffade en annan bil som kom i samma körfält. Två personer fick föras till sjukhus, men enligt preliminära uppgifter ska det inte handla om några allvarliga skador. Trafiken i körfältet var avstängd direkt efter olyckan men kunde snart släppas på igen."

JA och i den jävla köen satt jag i en och en halv timme.
haha nej seriöst, jag måste ut nu. flum.


Kommentarer
Postat av: c

gillar ju inte apelsin :(

2010-01-10 @ 02:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback