WELL BABY, NOBODY DOES

2009-09-29 @ 21:36:03
ja nu är jag hemma hos pappa igen då och från och med nästa onsdag är jag ensam i en vecka. pappsen åker till italien med jobbet. fun fun fun. men annars så händer inte mycket alls just nu. mitt CF-kort till kameran har pajat och jag vill bara bort. idag när jag lyssnade på mitt p3 så var det en tjej ifrån södra sverige som pratade. hon pratade om kärlek och hon pratade jävligt bra. mycket bra. men det härligaste var hennes dialekt. jag saknade lilla ronneby och linnea då. jävligt mycket. plus att på torsdag får jag reda på allt som har med bidrag att göra(gällande apu-platsen). så ja, nu skall jag väl kika på lite olika raklambyråer. NICE! hör av mig snart om olika ställen! hångel hångel. 

Kommentarer
Postat av: Vea

Ta reda på när du har höstlov så kommer jag om du vill ha mej! :D har skickat in en lapp om pengarna så ja får dom nog snart :D wie

2009-10-01 @ 05:55:39
Postat av: Vea

Snyggt när du har gjort om bloggisen :)

2009-10-01 @ 05:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback