SO RUDE SO RUDE YOU FUCKING DUDE

2009-09-01 @ 22:33:51
okej jag letar alltså efter korridorpojken. så ja, om ni vet vem snubben är så kan ni ju höra av er!
en förklaring: en pojke jag råkade se i korridoren på våran skola med alldeles för många elever. och jag vill ha honom.

och vet ni vad jag längtar efter?
jo 2010.
slovenien, kroatien, italien, frankrike, spanien, danmark och tyskland.
och ev. så kanske det blir tyskland igen med livigina. beroende på om vi har pengarna. annars är det 2011 som gäller. åh det skall bli så kul att jag spricker av förväntningar! haha och nyss såg jag mins nygging på kort. nakenfis. jag är glad att jag har släppt dig! hångel med mig. NICE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback