AND HEY DUDE, LET'S NOT GO THERE!

2009-09-11 @ 18:46:50
mitt fina sms då. som jag fick kvart i fem idag.
och gissa av vem?


när jag ser dig oo allt blir dött,
det är som nånting som blir fött,
som en bebis i morse när hon sover sött,
sömnig men inte trött,
vill jag ligga brevid dig och pussas blött,
eller kramas eller vi kan softa,
nuför tiden du vet jag tänker på dig ofta,
krama dig så mycket,
göra dig varm,
jag vill hålla din hand,
känna din famn,
jag vill säga ditt namn,
även när andra hör,
fan tjejen jag vill va med dig,
ända tills jag dör,
och jag vet att du tror,
att jag säger det här till alla,
men det är inte sant jag lovar och svär,
säger det här till dig,
för du är speciell och jag är fett snäll,
du måste ge mig en chans fan ser du ej,
som min drottning ska jag behandla dig,
jag vill va med dig <3
/GUNT4N

Kommentarer
Postat av: jk

hahahah aw ;)

2009-09-12 @ 15:24:49
URL: http://kaisater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback