ÖverdrivarMatilda

2009-10-24 @ 19:26:48

Uppe i ett väldigt intressant samtal. Matilda berättat:
- Jo asså min kompis.. Eller det är min kompis bror.. eller det är inte min kompis, jag hatar henne!

ÖverdrivarMatilda lever jag med i lilla Söderköping! Idag tvingade hon mej att klättrade i berg, det var hundra trappsteg. Eller hundramiljoner trappsteg. Fast då klättrade vi inte i berg utan i en trappa.  

Vi ska åka till spökslott och shoppa! Inte shoppa i spökslott, men gå i spökslott och shoppa?
Nu lämnar jag över.

Vea


Kommentarer
Postat av: cess

haha vem kan kompisen vara tro?

2009-10-24 @ 20:15:01
Postat av: lovisa

fin blogg

2009-10-26 @ 22:50:34
URL: http://peerla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback