men säg bara ja.

2009-10-20 @ 15:38:58
NEJEN bara regnar in. vill ingen ta emot mig? tydligen inte.
men men. och det här är absolut inte alla mail som jag fått.

Hej Matilda!
Jag är ledsen men vi på redaktionen har tyvärr inte möjligthet att tillhandahålla någon praktikplats till dig.
Vänliga hälsningar
Lotta Nilsson

Hej Matilda och tack för ditt mejl. Vi har nuläget tyvärr ingen möjlighet att ta emot några praktikanter.
Önskar dig all lycka och håller tummarna för att du hittar en lämplig plats någon annanstans.
/Mikael

Hej Matilda,
Kul att du hör av dig till oss! Tyvärr är det så att vi inte har möjlighet att ta emot någon praktikant under hösten. Jag hoppas att du kan hitta någonting ändå.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar/Best regards
Tommy Skarpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback