förklaring och fortsättning.

2009-10-03 @ 10:18:03
ja, bilderna som jag tog igår var ju inte bra. men som sagt, första gången. där sprack oskulden för mig liksom. men nästa gång blir det vid en bro eller bara lite mer ovanfrån. så ljuset inte frontar varandra framför kameran.
igår blev jag en pedofil förövrigt. två fulla gubbar trodde att jag var ett peddo som satt och smög på folk. men jag fotade ju bara i gräset. de hade tydligen skickat hem sin dotter för de ville inte att hon skulle bli ett offer för mig. hm.. och lite senare så träffade jag på simon, david och andreas. de skulle på le partaj. men höhö, nu fick folk se mig i mitt rätta jag. en pedofilistisk 17årig flicka som fotar nattetid. nej, jag har inget roligare att göra i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback