det är matilda ja.

2009-11-24 @ 20:35:58
nämen nu skall vi se små barn. idag träffade jag en sandå-tomte. det var en tjej och hon flörtade med olle sarri. jag hade det riktigt jävla trevligt idag. jag skall fan jobba med film när jag blir stor(min definition på stor; inte fet. utan någon person som är lite äldre och lite mognare. en som kanske orkar plugga?), det tror jag fan. skitkul och imorgon vill de att jag följer med igen. tjoho på zellout säger jag bara.
annars då? jo idag kollade på mamma jag och maggan på julklappar och presenter. hittade ett sjukt snyggt peace-halsband och en snygg klocka med peace-visare? haha.. får väl se om jag får de så kan jag knäppa kort. nu skall jag gå och vara lite social. pussen.


skrivet från ingalill till mig;
Jag är mycket stolt över din annons i dagens
UNT! TJOHO!!! Nu är det på riktigt… Snygg rosa sak!

Kul att få vara med på ett kreativitetsmöte och låta sig inspireras. Du är väldigt
kreativ själv, glöm inte det.

Fortsätt skriva till mig – Jag väntar nyfiket på följetong.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag är trött på att ställa upp för henne när hon ändå inte bryr sig, hennes knarkande har förändrat henne till det sämre tyvärr :/

Life is a bitch

2009-11-24 @ 22:25:30
URL: http://josefaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback