YOU ACTUALLY MADE ME CRY

2009-05-06 @ 19:06:12
yes. nej nu skall jag sticka väg tänkte jag. men först till en bekännelse. JAOPS. en av mina favoritsaker att göra sådär ibland är att antingen hoppa på cykeln och bara cykla tills mina ben dör av smärta..men annars så brukar jag ta en skön cykeltur till hågadalen(eller något annat vackert naturområde) och sätta mig på en sten eller på ett fällt träd. sen slår jag upp en påse godis och läser eller så kollar jag bara. typ stirrar på allt. lite hästar, hundar, människor och typ träd...ja, jag kanske är störd. men jag älskar att göra det. sen brukar jag se fårtanten med sitt får ibland.








Kommentarer
Postat av: Evelina

hehe ja :D mmums :)

kram

2009-05-06 @ 21:28:38
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback