WE GET EVER SO HOT

2009-05-22 @ 12:22:17



här är en karta till morfar. jag försöker ju alltid förklara var han bor, så tänkte att nu får ni se på riktigt.. där ute är det så vackert. det här är typ beskrivningen på hur öde det är på denna ö..
(Norra delen av Sankt Anna har en begränsad service medan den södra delen kan ta del av servicen i Valdemarsviks kommun. Sommarhalvåret drivs en matbutik i SandenGränsö och en på Lagnö, Norra Finnö.)
nejdå. jag tycker faktikst inte att det är SÅ dött, men min bror däremot.



ja, mycket mer bilder än sådär hittar man inte på detta ställe. men jag får väl fota när jag befinner mig där. alltså, det är verkligen vackert där. mmm, så fridfullt(haha nej jag är inte 80 år gammal).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback