TEN THINGS I HATE ABOUT MYSELF

2009-05-27 @ 11:09:53
att skriva hundra saker om sig själv känns egotrippat! MEN jag skriver tio saker om vad folk inte skall säga eller göra till/mot mig. 

1. när människor skriver: åh lilla älskade puttinutti stumpa. 
då mår jag illa och vill slå in skallbenet på er, bara så ni vet. 

2. när människor säger: hej! vad söt du var idag!(bla bla babblar på)
och sen när människan gått så säger de: åh, jag hatar henne!
då känner jag hur jag börjar tvivla på er.

3. när människor typ inte kan säga vad de tycker om andra eller sånt.
då blir jag grymt frustrerad. för här står jag och får ta all skit eftersom att jag är den enda som vågar stå upp för "oss". fan ge sig.

4. när killar försöker pussa på en fast än man inte vill.
då ser jag till att ni förstår att jag menar allvar, på riktigt.

5. när människor tar mig på för stort allvar.
då blir jag osäker och fan, kan man inte bara få skoja runt och driva?

6. när människor tror saker om mig som inte är sanna.
då blir jag GLAD. ja det blir jag, för då får jag bevisa motsatsen. 

7. när människor skall komplicera saker.
då brukar jag bli irriterad och en irriterad jag=inte så bra.

8. när människor glor på en på bussen.
då brukar jag sucka och stirra in i deras ögon tills de böjer undan, men det är hemskt om de inte böjer bort blicken. haha. 

9. när människor är allmänt jobbiga.
då bruka jag driva till de lite så att stämningen blir light igen. funkar inte det så drar jag. 

10. till sist. 
 boys who wants to please me. GO AND FUCK A DUCK :D

mohahahahaha. jag är ond. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha nummer atta :)

2009-05-27 @ 18:30:38
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback