SOMEDAY I WILL GROW UP

2009-05-26 @ 08:48:25

fefan så seg man kan vara, helt trött och död. kroppen sviktar och jag skall till skolan för att ha idrott, noway. jag går nog bara på matten och sen går jag hem eller något. nella kommer inte till skolan idag, hon skulle typ shoppa lite..haha. igår var jag i vardera fall hemma hos mamma en sväng och senare for jag ut med martin. vi åt glass och sen promenerade vi till hågadalen där cesse whit the dogs befann sig. vi satt där ett tag och sen gjorde vi dem sällskap till bilden för att senare sitta och prata på en bänk. haha. efter en stund så träffade vi på daniel och david. tänka sig, jag har svårt för de där namnen. de är så lika ju. david gjorde i alla fall mig sällskap hem. det var en trevlig dag med mycket sol. och kanotpaddlingen var kul fast jag var hysterisk. ursäkta mig för det! och till det sista, det brann så vackert på parkeringen. en helt normal dag alltså.


Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Hon ligger inte på ulltuna :P

2009-05-26 @ 13:48:12
URL: http://americanmouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback