SAY HEY TO THE FAT BOY

2009-05-09 @ 14:05:54
en sak, en liten sak som jag irriterar mig på är alla. alltså, jag vet inte hur många gånger jag har sett det här..ja, jag hade sådana som ni hela mitt liv förut. jag trodde att jag hade kommit bort från det, men tydligen inte. jag vet inte om jag kommer våga knyta band längre.
jävla attentionwhore.




annars har jag ett mycket bra liv, så länge jag håller mig borta från er så funkar det prima. hm, sen hade jag en skön dröm igårnatt. men den kan man INTE berätta om. tjoho. nu vill jag ha en valp. yes, en liten söt ullboll vill jag ha.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

knasis. varför är du irriterad dåå?

2009-05-09 @ 14:08:15
URL: http://kaisater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback