NOW I JUST WISH YOU WERE DEAD

2009-05-20 @ 11:54:36
ja åter ett samtal med rektorn, ärligt talat, jag orkar inte med staf-FAN alls längre. för sakens skull så gör ju inte rektorn saken bättre. skall de behålla en lärare som skriker åt eleverna, svordomar, och inte alls lämnar tillbaka arbeten? är det sådana lärare de vill behålla, då sticker jag. nej nog om den jäveln.

nu sitter jag annars på gkn och jobbar, jag fick en stor dos av min snygging under lunchen. härligt. nella drog precis hem, mensbarnet. ja, annars är det väl inte så mycket. visitkorten går framåt i vardera fall och ingalill är världens bästa lärare. just det, snart skall jag lägga upp bilder på alla tänkbara hundraser för mig(kan ju alltid bli en blandras också) men ja. jag kommer säkert glömma en massa hundar, de är ju så många. en notis till cesse, vissa är kryssade på listan men kommer tillbaka. tjoho. jag har inga gränser längre. 




Kommentarer
Postat av: cess

kommer du ihåg alla? :D

2009-05-20 @ 12:04:24
Postat av: Anonym

herr busk är störd han skrek håll käften åt en person som satt helt tyst på en lektion så!!!!

2009-05-21 @ 00:57:10
Postat av: MATIHOE

OCH VEM ÄR DU? :D

2009-05-21 @ 10:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback