EMO DAY

2009-05-31 @ 21:26:04
jag mår så himla illa över det här, det är så att man faktikst skäms. så fort det kommer upp på tal så får jag ont i magen. jag vet att jag inte skall behöva känna såhär, men vad fan! jag vill ju inte att det bara skall fortgå. jag måste ta upp det här med dig innan jag åker bort. för jag kanske inte orkar komma tillbaka till det här sen.



jag skulle ju färga håret med cesse på onsdag, det skulle bli brunt. men mamma vägrade, haha, så nu betalar hon mitt frisörbesök. skall träffa min frisör imorgon och på tisdag färgar jag det. imorgon skall jag också jobba, men de lovade att antingen komma förbi och hämta mig eller så blir fotograferingen vid mig. scheeeent! så yup yup. jag kommer typ inte hinna träffa någon innan gotland, fast har jag några vänner?? haha nej.

Kommentarer
Postat av: cess

men? :(

2009-05-31 @ 23:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback